Sayfalar

29 Haziran 2015 Pazartesi

Öğrendim ki... Gülben Ergen Çelik


Sohbet türünde yazılmış kıymetli bir kitap...
Kolay okunabilen hayatın içinden bir çok konuda yazılmış Gülben hanımın düşündüklerini sohbet eder şekilde anlattığı güzel ,okunası bir kitap olmuş.
Zevkle ,ilgiyle okudum.
Maneviyattan,çalışmanın öneminden,çocuklara yardım etmenin,yardım edebilmek duygusunun öneminden,anneliğinde ki duygularından ve annelik duygusundan,çocukluğundaki duygulardan yola çıkarak manevi ve tasavvufi bir kitap yazmış.

En güzel tarafı da aslında benim gibi düşünen birileri daha var diyebilmek
Samimi bir kitap yaz ayları içinde ideal diyebilirim
Bir deniz kıyısında gülben hanımın şarkılarıyla okunabilecek cinsten
ya da bahçenizde kahvenizi çayınızı yudumlarken bölüm bölüm ilerleyebileceğiniz tatlı bir kitap.

2 yorum:

  1. güzel düşüncelerin için teşekkürler benim açımdan faydalı oldu, hiç bu tarzda kitap okumamıştım :) kütüphaneme ekliyim bakalım :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir