Sayfalar

17 Mayıs 2015 Pazar

Sineklerin Tanrısı- William Golding


Konu olarak beni kendine çekmiş bir kitap,onca yorumu okuduktan sonra da nasıl bir kitap okunmazın örneğidir çok merak ediyordum ve işte bitirdim
Kitap çeviri olarak biraz vasat mı yoksa akıcılık ortalarda kayboluyor mu bilemedim
biraz sıkıldım açıkçası ve beni aşırı etkilediği de söylenemez akıcılık konusunda daha sonradan konu biraz ilgi çekici olmaya başladı da öyle tutundum tekrardan

ikinci konu aslında tamamen toplumsal mesaj içeren bir kitap
okurken anlaşılmıyor ancak daha sonra son söz de kitabın arkasında yazılanları okuyunca hak veriyorsunuz ve taşlar yerine oturuyor
keşke öyle değilde okurken daha çok hissedebilseymişim verilmek isteneni.
Çocukların maceraları ve yaşadıkları ,ıssız bir adaya düşmeleri ve yaşam mücadeleleri çok güzeldi
Kısa zamanda filmini de izlemek istiyorum
Okunmalı diye düşünüyorum ama doğru zamanda ,
Ayrıca benim farklı bir bakış açım vardı sonsözdeki bir ilaveden bahsedeceğim çocukların masum olmadıklarına değinmiş belki de bu görüş biraz bana Hristiyanlıkla bağdaşık geldi kutsal suyla yıkanmaları günahlarından arınmaları falan
Zira zaten yazar da böyle düşünüyormuş ki bu kitap çıkmış ortaya 













4 yorum:

  1. Bu kitabı kaçıncı kez görüşüm:)Gerçekten okumayı çok istiyorum.Zamanı gelince okuyacağım şu kuleler bir bitse:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki zmanı vardır bende çok beklettim bu kitabı en sonunda beykoz fuardan alıverdim görünce demekki zamanı buymuş okuyup deneyimlemek lazım ,kötü bir kitap değildi sadece farklı idi.mesajı gizleyen kitaplar hoşuna gidiyorsa çok hoşlanacaksındır

      Sil
  2. ayyyy kitap süfer de senin evin manzarası mı oo offfff ben de üsküdara beykoza felan taşıncam yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen beykozda yaklaşık bir iki sene daha burdayım nasipse ümraniye de ev yaptırcas sanıyorum kendi evim olana kadar nasipse burdayım inş

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir